Najčastejšie otázky
Ako si môžem objednať tovar ?
Tovar si môžete objednať priamo cez e-shop vložením tovaru do košíka a vyplnením objednávkového formulára
Ak máte akýkoľvek problém s objednaním tovaru neváhajte nám zavolať!
Kedy mi príde objednávka ?
Všetky objednávky vybavujeme štandartne v lehote 1-14 dní. Tovar, ktorý máme skladom odosielame ešte v deň objednávky. Tovar, ktorý nie je skladom vám objednáme. Čím viac položiek je vo vašej objednávke, tým dlhšie môže trvať je skompletizovanie. Robíme však maximum preto, aby bol tovar čo najskôr u vás.
Niekedy sa môže stať, že tovar, ktorý si objednáte je nedostupný u nášho dodávateľa. Je možné, že sa práve vyrába alebo nie je dostatok surovín na jeho výrobu. V takomto prípade vám ponúkneme podobný produkt, ktorý je k dispozícii. Budete si môcť vybrať, či chcete objednávku vybaviť bez chýbajúceho produktu, počkať na vami vybraný produkt alebo si vyberiete namiesto neho niečo iné.
Neprišlo mi potvrdenie o odoslaní objednávky.
Je možné, že ste omylom zadali nesprávnu emailovú adresu. Tiež sa môže stať, že email spadol do spamu. Zavolajte nám a my preveríme, či vaša objednávka prišla v poriadku a prípadne opravíme vašu emailovú adresu.
Potrebujem do mojej objednávky niečo doplniť alebo zmeniť. Je to možné ?
Samozrejme je to možné. Doobjednať alebo nahlásiť zmeny v objednávke môžete kedykoľvek telefonicky alebo emailom. Prosím berte však do úvahy, že to niekedy môže spôsobiť predĺženie dodacej lehoty.
Posielate vzorky kozmetiky zdarma ?
Vzorky a propagačné materiály sa snažíme pribaľovať ku každej objednávke podľa dostupnosti. Vzorky však samostatne nezasielame. Pokiaľ urobíte u nás objednávku a máte záujem o konkrétne vzorky, napíšte vašu požiadavku do poznámky pri vyplňovaní objednávky. Podľa momentálnej dostupnosti vám požadované vzorky pribalíme. Dostupnosť vzoriek závisí vždy od výrobcu.